ALTE DESERTURI

BRADUTI CU LICHIOR DE OUA



     Incep aceasta postare prin a va ura "Craciun fericit cu multe bucurii!". Sunt convinsa ca ati primit multe cadouri, ca Mosul fiecaruia dintre voi a fost darnic si generos. Noi am serbat aseara nasterea lui Isus conform traditiei de aici, motiv pentru care astazi m-am odihnit si m-am apucat de scris retetele pe blog.
Dintre dulciurile pregatite in acest an fac parte si acesti braduti care in interior sunt umpluti cu lichior de oua. Aceasta reteta de braduti nu necesita coacere, sunt foarte usor de realizat si foarte gustosi. In realizarea lor avem nevoie de o forma ca cea din imagine, forma pe care o gasiti in magazinul meu AICI.


BRADUTI CU LICHIOR DE OUA

     INGREDIENTE: 500 g piscoturi clasice sau rotunde
                                200 g piscoturi rotunde
                                8 linguri cacao
                                8 linguri lapte
                                450 g zahar pudra
                                200 g unt
                                10 linguri rom
                                 lichior de oua 
                                ciocolata de menaj si fulgi de cocos pentru decor


     Piscoturile (cantitatea de 500 g) le macinam fin cu un robot de bucatarie. Deoarece pungile mele de piscoturi aveau 240 g fiecare am completat cu 20 g de nuca macinata. 
     Intr-un castron amestecam toate ingredientele, respectiv: picoturile macinate, nuca macinata (optional), cacaoa, zaharul pudra, untul moale, laptele si romul. Framantam cu mainile ingredientele pana obtinem o pasta compacta. Incercati sa nu adaugati surplus de lichide decat la sfarsit daca vi se pare ca pasta se faramiteaza.




     Ca sa formam bradutii folosim forma verde. Aceasta se deschide si la final foarte usor ii putem scoate din forma. Presam bucati din pasta de piscoturi in forma bradut. Adancitura care va fi umpluta cu lichiorul de oua o formam cu forma rosie prin presare in interiorul bradutului ca in imagine:


     Bradutii la final arata ca in imaginile de mai jos:



     Fiecare bradut va fi umplut cu lichior de oua cu ajutorul unei lingurite. Inchidem cu un piscot rotund si presam cateva clipe cat sa formeze aderenta. In acest moment bradutii mei aratau asa:


     Topim ciocolata de menaj. Am folosit un castron mai ingust unde apoi am scufundat fiecare bradut. I-am asezat pe un platou si i-am presarat cu fulgi de cocos.


     Ii asezam in doze de plastic sau metal si ii dam la rece pana in momentul servirii. Sunt deliciosi.





     Sarbatori fericite!

     Sa aveti pofta,
     Nico

FORME PENTRU BOMBOANE UMPLUTE - 3 MODELE CU MOTIV DE CRACIUN




Nicoleta Grófová

8 comentarii :

  1. Ce frumosi sunt bradutii pe care i-ai pregatit, minunat ornati, cu umplutura delicioasa! Forma este foarte interesanta. De fiecare data pregatesti retete frumoase, interesante, de fiecare data m-ai surprins intr-un mod deosebit de placut cu preparatele deosebite pe care le pregatesti. CRACIUN FERICIT alaturi de frumoasa ta familie! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Antonia, nici nu stii cat de mult mi-ai lipsit. Iti multumesc pentru urari si ma bucur mult daca iti place reteta mea. Craciun fericit plin de bucurii! Te imbratisez cu drag, Nico

      Ștergere
  2. Faini braduti !Da trebuie sa avem grija cati mancam...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, daca suntem in toiul Sarbatorilor de Iarna, bradut dupa bradut......nu se pune. Va pupam si "Sarbatori fericite!" pe mai departe, Nico

      Ștergere
  3. Superbi bradutii! sarbatori fericite intregii tale familii!

    RăspundețiȘtergere
  4. am sunat la numerele de telefon pe cae dvs. mi le-ati indicat si nu am putut sa va contactez de aceea am rugamintea sa imi dati toate detaliile pentru efectuarea platii pentu cumpararea formelor 3 modele de craciun si 3 modele pentru paste pe adresa de mail rotarunicoleta1951@yahoo.com va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Va recomand forma de bradut clasica: https://www.buticulcofetarului.ro/diverse/598-forma-bradut.html?search_query=bradut&results=5

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.